✨ Lecția Arabă 3


*TEXTUL LECȚIEI

(textul cuprins intre primul si cel de al doilea trandafir) 





* ua khairu ma qultu 'ana ua an-nabiyyuna min qabliy: "La 'ilaha 'illa Allah uahdahu laa sharika lahu […]"
* si cea mai buna dintre cele pe care le-am spus eu si Profetii de dinaintea mea: "Nu exista alta divinitate in afara de Allah, Unicul, care nu are (vreun) asociat (intru adorare) […]"


VOCABULAR


cuvintele care au fost deja luate in lectiile precedente nu vor fi reluate, chiar daca ele exista in text ✨


* قلت
* qultu
* (eu) am spus

* أنا
*'ana
* eu

* النبيون
* an-nabiyyiuna
* Profetii

*من
* min
* din

* قبلي
* qabliy
* de dinaintea Mea

* لا
* laa
* nu

* إله
* 'ilah
* divinitate

* إلا
* 'illaa
* in afara de

* الله
* Allah
* Allah

* وحده
* uahdahu
* numai el, doar el

* شريك
* shariyk
*[sh] pt sunetul literei [s] din cuvantul "sarpe"
* partener

*له
*lahu
*pentru el


GRAMATICA 


 PRONUMELE PERSONALE IN LIMBA ARABA pentru numarul singular

* أنا
* 'ana
* eu

* أنت
*[cu vocala scurta "fatha" (a) pe litera "ta"]
*'anta
* tu (masculin)

* أنت
*[cu vocala scurta "kasra" (i) pe litera "ta"]
* 'anti
* tu (feminin)

* هو
* huua
* el

* هي
* hiya
* ea


✨ جزاكم الله خيرا ✨


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 
  



Post a Comment

 
Top